idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Veckoslut?

Kategori: röda tråden

Jobbet gick smärtfritt igår och när jag väl var hemma halv ett på natten så kunde jag bara konstatera hur skönt det är att lägga sig i sin egen säng! 

Idag var jag helt slut när jag steg upp, ville bara sova hela dagen, men det var jobb idag också.
Var nära på att jag nästan somnade med näsan i min te-kopp när jag kom hem ikväll, såg på när jonathan spacklade i köket. 
Men nu när jag legat här och tänkt börja sova så dröjer sig John Blund någonstans. Typiskt.
Har tydligen modersmåls studentskrivningar imorgon, vill bara sova igenom skrivningarna. 
Har ingen som helst ork att bry mig i dem, vilket är INTE bra. 
Men, huvudet fullt av tankar, hjärnan prioriterar allt annat före skolan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: