idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Dubidubidu

Kategori: vår

nämnde jag annars att jag tvättade bilen i onsdags? roligt att se när den börjar blänka. men fan vad mycke asfalt som fastnat på bilen, fick bara bort hälften ungefär. Tror jag ska försöka få bort resten på fredag.

Igår hade jag äntligen jobb! var jätteskönt att få jobba, blir lite mindre av det igen de kommande veckorna :/ men man kan inget åt det.

sen efter jobbet var jag helt slut och trött men jag tvingade mig själv ut eftersom det var så jävla fint väder.. Så det blev en cykel länk! 

haha, otroligt dålig kondition men jag var stolt att jag fick tvingat mig själv ut på en runda :) 

efter en skön dusch åkte jag med älskling och handlade honom en gasgrill, av större modell. Han har dreglat på en sådan som vi har där på hemmaplan så varför inte köpa en någotsånär likadan!
Efter det gjorde vi mat tillsammans och resten av kvällen myste vi i soffan tills vi så småningom somnade.
Var trevligt att spendera en hel kväll tillsammans. 

och NU är det äntligen fredag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: