idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Sammanfattning

Kategori: röda tråden

Nu ska jag skriva ett inlägg, om telefonen fuckar upp sig så tänker jag fan inte skriva ett till inlägg någonsin i mitt liv igen.

Alltså, i torsdags skjutsade jag mamma till kokkola eftersom hon skulle till ruka. Sen åkte jag till kronoby och sprang en liten länk, efteråt diskuterade jag lite med studiehandledaren och efter diskussionen gymmade jag en timme. 

Därefter minns jag inte riktigt vad jag gjorde.

I fredags tvättade jag min bil, mammas bil, broderns bil... osv.
Sen runt 4 på kvällen åkte jag och älskling mot Vasa med min lilla röda skönhet.  
Vi åkte till kvevlax där vi sov över och åt nybakad pizza, tittade på någon stand-up komiker och sedan tog natten.

på lördag blev det att stiga upp tidigt.
8:30-17:30 gällde högskoleprov.
Kvällen innan köpte jag en skraplott och sade åt älskling att så som det går när jag skrapar lotten så bra går provet.
Jag brukar aldrig vinna på lotten och om jag vinner är det 6€.. Men denna gång var det faktiskt så att jag vann 50€!
Men, har på känn att provet inte ändå gick så jätte bra... men hur som haver.
Och jag hade trott att vi skulle få mat där eftersom det ändå skrevs i en skola.. men tydligen inte och alla andra hade ställt sig med egen mat.. Där skulle jag vara oäten och skriva 5 prov.. Men så underbar pojkvän som jag har - kom med en 30cm:s subwaybröd, 0,5l limsa, yoghurt flaska, banan, godispåse, choklad platta åt mig! <3 älskade J!<3

efter provet hämtade vi våra saker och åkte hemåt, stannade hos en förlovningsfest först där jag tog några cidrar men var helt dåsig så vi åkte nog hemåt tidigt och sov som små bebisar.




Har skissat lite idag.. Gör inte så mycket annat dessa dagar..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur länge har du och J varit tillsammans?

    Svar: det är helt på hur man ser på saken, vi har varit lite on off i lite över 2 år, men vi har stått stadigt i 1,5år :) ser fram emot flera år!
    Ida Österbacka

    2014-04-07 | 22:29:07

Kommentera inlägget här: