idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

dobidoo

Kategori: röda tråden

Igår bestod min dag främst av en cykel-länk på 10km, och efter det åkte jag in till byn där jag skulle på massage.
Mamma var en ängel och hade bokat tid för en halvtimmes rygg/axlar/nacke massage. 
Väldigt skönt, är helt sjuk idag av massagen.. förståeligt.

Idag har jag beskitat min älskade pojkväns bil - och latat mig... what else!? 
Men det är super fint väder!!
Borde verkligen hitta på något att göra men jag är så otroligt lat! >:( 


Kommentarer

  • Soffi säger:

    Ska ni å skoda na revyy ? :)

    Svar: vi har no määna män ja veit int riktit om i val åv.. hä lååt som et i va follt rej heila påskheljä å ja veit int om ja har arbejti heljä baket hä å san baket fa vi på abi rejso så ja veit int om ja händar :(!! män måst skåda :) ska tu?
    Ida Österbacka

    2014-04-08 | 15:22:58
  • Soffi säger:

    Jåå vi komber tijj på löödan ja har frisso 12 å så på kveldi ska vi å skoda i :)

    Svar: cool :)!
    Ida Österbacka

    2014-04-08 | 15:52:08
  • Frida säger:

    Excuse me, did you really mean beskitat or besiktat? Hahahaha :D

    Svar: hahah oops.. BESIKTAT :D
    Ida Österbacka

    2014-04-19 | 08:37:45
    Bloggadress: http://mirf.se

Kommentera inlägget här: