idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Länkar

Kategori: Allmänt

Imorgon blir det kronoby ännu på morgon - ska gå och gymma lite och sånt.. :)
Hoppas bara att jag har lika tur inatt somi sist natt att huvudvärken släpper.. Har fått den nu igen.
 
Ikväll har jag varit och tagit nytt passfoto och gått till polisen för att få uppdaterat passet.
Var med min älskling :)
fyfan vad dyrt att göra pass.. blev närmre 140euro för två personer. 
Usch! Tänker nog smuggla mina barn i framtiden utomlands :D
 
Sen så städade jag och älskling lite här åt mamma och så åt vi sushi och sen åkte jag och hälsade på bästa Malin till jobbet och nu ligger jag här och lyssnar på country musik..
 
 
Det här var en trevlig sak att läsa, eller trevlig och trevlig men intressant.
 
OCH! här hittade jag på samma sida en annan sak, som alla vet att händer med foton på modeller men ändå.. tänk vad diskriminerande att vara den där modellen och se så mycket "fel" människorna tycker hon har..
Man ska vara nöjd med sig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: