idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

skinande

Kategori: röda tråden

Gårdagen bestod främst av att jag sov länge och latade mig mycket..



.. och tvättade mina sommar däck och fälgar. 
Och tvättade bilen med min pojkvän, riktigt ordentligt så att den sken och det mesta av allt asfalt gnuggades bort.
Efter det bytte vi däck på bilen.
Glömde bort att ta bild av resultatet.. Men det blev bra åtminstone!

Igår hälsade vi också på nyfödda Einar :) Världens sötaste gulleplutt!

Imorse körde jag till kronoby till camillas och därifrån åkte vi till kokkola.
Hade en riktigt trevlig dag på stan med henne! Hon fyndade som fan själv..!
Efter det åkte jag till skolan och försökte hitta studiehandledaren, men tydligen så hade alla lärare åkt till danmark. 
Orkade nog inte köra till danmark så det fick lämna.
Åkte via restaurangen hem och nu har jag bara legat här i sängen, ätit och ätit. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: