idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

hund promenad

Kategori: röda tråden

Tack så jätte mycket bloggen. Skrev just ett inlägg men den ville tydligen försvinna..

Imorse skulle jag stiga upp 7, men det var helt otroligt omöjligt. Jag försökte stiga upp men ögonen ville inte öppna sig!
Så det blev att sova till 9, så gick det bättre att stiga upp!

Det känns verkligen i kroppen att jag gymmat igår, och den "värken i kroppen" skulle nu knappast bli bättre av att slappa hela dagen så jag tog med mig hunden ut på en lite längre, lugnare promenad. 
Det är nog inte ända orsaken, det var även jätte skönt att komma ut när det är fullsol därute och fåglarna sjunger!




Hunden var överlycklig och det syns ju!
var ute i 1,5h så det var verkligen skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: