idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Tj 3 ~ lakanet

Kategori: röda tråden

jävlars jävlar, allt blir bara värre nu och på måndag kör allt i gång och jag borde vara i toppskick.

Kan inte alls tänka klart, frusit hela kvällen så jag hackar tänder och tröttheten är maximal - och såklart, magen pickar och har sig. 
Är blek som ett lakan och kroppen känns helt svag. 

Tj3 till sjukhusbesök. 

Tj 4 veckor till svar - väntar ihjäl mig. Får de inga resonabla svar kommer jag seriöst falla i hop, har så jävla höga förväntningar nu, det här är ju typ ända chansen att verkligen klura ut vad problemet med mig är?

Tj 6 - modersmåls essä-prov
Tj 8 - fasansfulla Kemi skrivningen
Tj 17 - Psykologi skrivningarna
Tj 20 - Sista och minst viktiga ~ Tyska!
Sedan är det bara högskoleprov och massvis med inträdesprover att famla sig igenom. 
När allt är över och det äntligen är sommar så vill jag bara gråta! Av lycka! Inget stress på ett tag - kommer vara så otroligt skönt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: