idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

hundben, i miniatyr

Kategori: livet

Fick mina nya smiley piercing smycken idag, beställde barbells - sånadär stavar inte ringar, för att ha "bort" smiley piercingen då jag vill. Men kom ändå att tänka på att ta små som inte syns hängande där. 
Men lyckades visserligen ta en så pass liten som går hela genom hålet, haha vem använder äns såna här små smycken??? dont get it :D den ser så jävla rolig ut :D hahahahha

Men som tur tog jag en akryl som har "UV bollar".. jee va spännande. Not.
ja, men den var passandw storlek. 
Får hoppas att den hålls där. 
Men nu ser det i alla fall ut som om jag inte skulle ha någon smiley piercing, men om jag gapar eller skrattar så in i helvete så kan den synas.. Men, iaf.

TA-DAAA

Kommentarer

  • linn säger:

    vart har du beställt den, länka gärna!

    Svar: crazy-factory :)! jätte billigt och bra!
    Ida Österbacka

    2014-04-04 | 00:39:28

Kommentera inlägget här: