idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

&&&&

Kategori: röda tråden

Imorgon är det då det gäller.
Kemi studentskrivningar.. hade planerat att läsa kemi hela dagen. 
Har jag hållit i någon bok, anteckning eller dylikt? nej. 

Det enda jag åstadkommit i pappersform är detta:

Men däremot har jag tvättar min älskade bil, jagat en get som rymt och wrestlat med den.. Gjort mat åt min älskling som slutat jobbet tidigare, tittat på fler serie avsnitt än någon annan idag, och varit på en uppfriskande jogging runda på några kilometer! 
Var skönt att röra på sig lite men är fortfarande jätte förkyld och vad som är ännu värre så har jag haft en helvetisk mensverk hela dagen! Hoppas jag inte har det imorgon när jag ska sitta och räkna och skriva Kemi. But who knows.

Gjorde en jobb ansökan idag ifall mitt nuvarande "deltids"-jobb inte är tilräkligt många timmar så jag får tillräckligt mycket inkomster.. Har ändå varit på minus den senaste halvåret, hatar att vara studerande. 

Nu lite castle och sen ska jag sova gott så jag är glad imorgon morn! 
yeah right.. 

Det har btw varit jätteskönt väder idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: