idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

dagens tidsfördriv

Kategori: röda tråden

Kan inte påstå att läsandet har gått så bra, har i stället surfat på telefonen på konstiga saker som 
-serienmördare ?? 
varför vet jag inte med jag kollade upp en mord som nämndes i gårdagens dokumentär "Vem är psykopat?" och därefter var jag på villovägar och läste om sjuka mord..
Och därefter har jag tittat på t.ex. 
"Människor du inte kommer tro att existerar!" haha.. mycket att göra?
som t.ex. den här stackars pojken som har en så stor "moule" som hela hans rygg:
eller den här mannen som lider av en väldigt sällsynt sjukdom som ca. 8 personer i världen har, dvs. hans kropp består av 0%fett, han kan inte spara på fett:


man kan säga att han är en vandrande skelett, med hud.. usch!

nu borde jag verkligen läsa.. 
stegringen vill sådär btw inte släppa, och är så jävla förkyld att huvudet bara bulttar .. huujedamig!
och inget blir nu knappast bättre av att det kommer snö därute like never before..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: