idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

blivande serie expert

Kategori: livet

Psykologi läsningen fortskrider knappt. Det går jätte dåligt för mig kan man säga.

Jag är jätte förkyld även om det så småningom börjar bli bättre, känns det som. Men nu får jag istället vara jätte rädd för att få magsjuka..
Det har härjat på här under en bra tid nu och nu har den nått Österbacka backa.. min bror har den, i granngården är den.. 
- Jag har basically låst in mig i mitt rum och descinficerar händerna non stop.

Jag vill int ha magsjuka när jag ska sitta i flera timmar tyst i en sal med 40 andra och må dåligt. Och att varje gång vänta på sin tur till toaletten och att måste ha någon som leder en till och från toaletten. 
Jag vill inte få magsjukan. 
Imorgon och måndag kvar, sen kan jag äntligen pusta ut. 
Även om det inte är färdigt då än, alla inträdes prov och dylikt har jag kvar änn.. 

Och här sitter jag i min ensamhet och diggar till musik eller tittar på serier.
Jag har sett 6 säsongen av Castle, jag har tittat på varje ny episod som kommit av New girl, Pretty little liars, Greys anatomy och Arrow(som jag ska ta och se på nu).
Jag har utnyttjat läsledigheten till att se på serier, good job. 

kanske jag skiter i studenten och blir en film expert - javisst! 

Kommentarer

  • Soffi säger:

    Komber int tijj na på en stånd har ja på känn :)

    Svar: janå hört ett papp diijn fik i nu å så :D
    Ida Österbacka

    2014-03-20 | 15:41:57

Kommentera inlägget här: