idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

tröttheten kryper på

Kategori: Allmänt

Kom från läkaren för en timme sedan, 
den här gången var det en kvinnlig läkare, och precis som alla anda gånger, en utländsk.
Men hon pratade mycket bra svenska och hon förstod min dialekt så det var bara plus poäng där.
 
Hon tyckte att mina symptom var så pass allvarliga att jag borde åka på gastroskopi igen.
Nej, absolut inte. 
Visst får man höra att det är hemskt enligt varje person men alla andra jag hört som varit på gastro har fått bedövning? Och åt mig snäste bara läkaren jag hade då och tyckte det var onödigt för att det bara var några minuter. Jomen ha då en jävla slang ner till magsäcken från munnen där i några minuter. argh.
Jo men jag sade rakt ifrån mig att jag gör vad som helst men på gastro åker jag inte.
Så det blir att ta lite tester nu i veckan och så ska jag börja med en slags medicin, samma sorts medicin som jag provade olika sorter av tidigare detta år som inte resulterade i någonting. Men får se nu om det hjälper något äns.
 
Sista dagen på mitt otroligt långa höstlov, klockan är snart 12 på dagen och jag borde gå och äta. 
Men jag är så jävla trött. Vill bara sova.
Jag håller på att falla ner i samma gamla svacka nu igen, så trött hela tiden och inget lustar.
Deprimerande.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: