idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

MYSIG LÖRDAGMORGON

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt mysig morgon, 
efter morgon mål och lunch så kom den sidan av mig fram som inte syns till så ofta.
Husmors-sidan!
 
Jag bakade två cheesecakes, en till ikväll när jag ska vara med mina brudar och så en till familjen, så de har något att smaska på ikväll. Jag bakade även en choklad kaka. Så har jag städat undan lite och kastat ut en mus som fastnat i mus-fällan - spännande! Var livrädd att jag själv skulle fastna i musfällan.
 
Som sagt ska jag vara med mina flickor ikväll, blir tortilla, cheesecake, kanske lite guitar hero, eller nhl? vem vet ;)

Men vad vi ska hitta på är inte problemet, det brukar ändå bli en massa prat så vi hinner likväl inte göra något!
 
Igår kväll tog jag det lungt här hemma, eftersom jag hade så sjuk mage och kunde ändå inte åka någonstans eftersom jag inte har några bruk-bara vinterringar.. 
 
Jag lovar att skriva ett ordentligt inlägg imorgon, när det ändå är lat-dag!
Nu ska jag hoppa i duschen, bara jag orkar stiga upp ur sängen..
..kanske bara mysa lite med min katt ännu?
 
Do you still believe in love I wonder? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: