idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

John blund är försenad

Kategori: livet


Jag hade riktit tänkt att när jag tycktes få en sån "rivande start" med bloggen (texten "röda tråden"), så skulle jag varje dag (åtminstone varannan!) komma med sådana långa inlägg men nejdå, måste vara ärlig nu och säga som det är - jag har inte ett sånt jätte fartfyllt liv som man önskas ha.. Det tänker jag skylla på!

Jag berättade redan om min helg lite grann.. Men lite kan jag ännu säga om den. 
Visst var lördagkväll rolig men det där med att ha baksmälla dagen efter förstör allt, det var så otroligt kul när jag hade gått och lagt mig tidigt i fredags, och kunde stiga upp tidigt på lördag utan att ha huvudvärk, må dåligt eller vara trött! Så som söndag morgon utspelade sig, och så som vi studerande borde vila ut oss, det är ju inte direkt att vila sig om man går och lägger sig runt 6 på morgon sidan? Hujeda mig!

Till annat då.. Idag har jag haft jätte ont i magen igen och så, ska ringa till läkarmottagningen imorgon igen och se om de har fått några testsvar åt mig. 
Oroliga tider. 

Och oj så kul att få skriva textkompetens imorgon - can't wait!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: