idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

En sådan press

Kategori: Allmänt

Varifrån kommer den?
Varför just nu? 
Varför jag?
 
Det känns som om någon försöker kväva mig. 
Just nu känns allt så otroligt omöjligt. Jag känner mig så förstörd och som om allt vore mot mig. Jag hatar allt! 
 
Så starka, fula ord av mig. Men det känns faktiskt så just nu.
fredag får jag provsvar på magen, men de har bara tagit 1 test, på 1 jävla sak? De kunde väl testa olika saker som är möjliga att orsaka detta, när hon (läkaren) ändå sa att jag hade "såpass allvarliga symtom". 
 
Imorgon borde jag förutom att klara fysiken och kemin (vanliga lektioner) få skrivet 2 textkompetens-texter, gjort en shl-par arbete, med min partner hemma, och få läst på ett prov. Borde även läsa en bok som är otroligt skit! Förlåt Hemingway. 
torsdag en äcklig skoldag och högst troligen till erikssons för att visa upp min bil som är påkörd, blev påkörd. Så dit går den kvällen.
fredagmorgon kl. 7:50 har jag samhällslära prov och efter den skita skoldagen har jag jobb från 16-24, jobba till midnatt och sen på lördag jobb från 10-16.. 
Vips så är det söndag igen och så en till skit, äcklig, otrolig skolvecka.. 
Varför är allt så tungt och motbjudande just nu? Och magen är sjuk och illamåendet släpper sällan.
 
Jag hatar allt. 
Jag hatar detta.
Jag hatar.
 
Eftersom det blev en deppig text kan jag väl försöka piffa upp den med en inte-så-deppig bild.

Från lördags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: