idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Tröttheten

Kategori: röda tråden

Har inte orkat skriva något nu på några dagar som ni högst troligtvis märkt. 

Håller på att bli sjuk tillbaka igen, näsan helt täppt, otroligt trött hela tiden och det värsta av allt.. Håller på att stressa igen.. Så jag har haft sjuk mage nu i flera dagar. Är på 8:e veckan med dessa samma mediciner och fan att de hjälper, inte ett dugg. 
Men i alla fall, stressigt har jag, huvudet hänger inte med längre kan inte planera något i förväg, ingen motivation till något och tröttheten som kryper på. 
Ikväll gäller jobb från klockan 4 till natten.. Hoppas jag orkar utan att bli sur  och tvär och inåtvänd.
Ska sätta in lite bilder så att det finns något som helst glädjande på denhär sidan.
Ha en trevlig fredag!
Face swap <3 min vän deela!
R&M..
Face swap, igen!
Mina fantastiska kexer!

Face swap än en gång!
Jag bakade en banankaka härom veckan.
Och så gjorde jag och J ett pepparkakshus, tog åtm 3 timmar och motivationen tog slut efter den första timmen, därför ser den ut som den gör..( här är den inte helt klar)
Huset hade 2 bosatta och en katt!

Och såhär trött är jag nu.
Tröttheten är uttröttande

Kommentarer


Kommentera inlägget här: