idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Rg's birthday

Kategori: röda tråden

Har varit en bad girl och varit oaktiv här igen, men nu smäller det!

Började min dubbel-kur på medicinerna i fredaga och sedan dess har det blivit dubbelt tyngre att vara. sjuk mage hela tiden. Tungt.

I går var jag duktig i skolan och jobbade med mina fysikuppgifter på ena håltimmen, den andra spenderades vid camingas. 
Kom ju hem 4, like always om jag åker med buss. Så var jag ute på en kort promenix med Randi och så pysslade jag om henne lite. Sen fick magen bestämma resten av kvällen - dvs. Vilade i sängen.. 
Idag tog jag bilen och trodde i morse att jag körde över en ekorre, och lovade mig själv och alla andra att ifall jag på hemvägen ser en död ekorre på vägen så kommer jag aldrig till skolan igen.
Men det fanns inget lik på vägen! 
Tur för den då!
Sket i innebandy träningarna i morse, pga. Magen. Och hade religion istället. Sedan håltimme - och otroligt DUKTIGA jag gjorde klart fysik kompletterings uppgifterna! Så jätte stolt över mig själv!
Efter maten hade jag kemi och sedan hemåt.


Har just tittar nyaste southpark avsnittet och nu funderar jag på att se på the notebook, sådär snygga ryan goslings födelsedag till ära. Damn vad han är snygg och så bra på att spela!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: