idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

One of those days

Kategori: röda tråden

Idag har det varit en sådan dag då jag varken kan säga om den var bra eller om den var dålig. En average day. 

Tidig väckning, för att komma till skolan åtta för att se på film på samhällslära, kändes jätte onödigt att ha hamnat och stiga upp halv 7 bara för det. Men ändå var det på sätt och vis bra, slapp ju teori och sånt. Sedan håltimme som spenderades vid snåres med min vän Daniela.
Så mat, sedan tråkig fysik och så hör och häpna, på min sista håltimme så räknade jag frivilligt fysik - talk about awesome självdisciplin!
Och till sist lite kemi. Bläk på det, men en lugn lektion med lite "experiment" som var boring. Men ändå, bättre det än att räkna som resten av lektionen bestod av. 
Kom även ihåg att lämna in min ansökan om kilometer ersättning till nästa perioden, som jag nu glömt att jag skulle lämna in i vecka redan. 
Men kom tyvärr INTE ihåg att lämna in min lånebok till biblioteket.. I will, someday. 


Tråkigt att sitta i bussen hem med sjuk rygg, det är det värsta med dagarna.. Att efter en lång dag sätta sig i bussen med otroligt sjuk rygg.. 

På tal om mina krämpor, fick veta idag att jag ska påbörja en dubbelkur av mina mediciner.. Eftersom att de inte tycks hjälpa. Så roligt, äta mera midiciner som ändå inte hjälper :( 
Borde hämta dem från apoteket.. 

Idag var min sista dag av den här HEMSKA perioden! För att imorgon ska jag på gruppkörning från morgonen, och på måndag börjar ny period - som är fucking awesome och CHILL! Happy me. 

Sitter nu som bäst och ser på när Randi äter, skitkallt åt händerna har jag. Promenerade på lite idag här på gården. Gick inte så bra som jag tänkt mig...

Wohoo, ikväll ska jag titta på nyaste arrow avsnittet som kommit ut! 

Stephen Amell, I hope you dont dissapoint me! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: