idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Monday here you are again

Kategori: röda tråden

(Malin laddade upp denhär bilden på instagram - jag lånade den en liten stund! Tyckte den var så rolig..!)

Idag steg jag upp redan klockan 7, (vaknade halv 7??) fast jag började skoldagen först 9:15. 

Men jag fick duschat av mig helgens slapphet och känslan av baksmällan. 
Jag åt ett ordentligt morgonmål i ingen hast, och orkade sminka mig till och med. 
Hade just Kemi prov vilket gick åt helskuti liksom allltid. Nu har jag håltimme igen och tänkte sova, nuförst började tröttheten krypa på, så pigg som jag var i morse... Sedan 12:20 ska jag +3 hålla en diskussion med grunderna på denna artikel: 

Läs den, och jätte gärna den engelska artikeln som ni hittar en länk till i den svenska. Det är verkligen äckligt vad de håller på med i Afghanistan med små pojkar som inte äns kommit i puberteten. Usch fy. 
Men jo, det där ska vi ha som grund till en halvtimmes diskussion.
Wish me luck! 

Nu har jag.. Nirvana? Som spelas i öronen, ska ta och vila ögonen lite... Men o nej? 
Jag ska ju ha läst en 370 sidig bok till onsdag? 
Voi vittu perkele, no sleep for me then! 
Ha de bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: