idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Hur som haver

Kategori: röda tråden

I lördags började jag dagen med en ordentlig mårismåål! Sedan ut på promenad med randi, och efteråt slängde vi de fyrbenta ut.
Sen sov jag mestadels av dagen tror jag (?) jag måste ärligt säga att jag har inget minne av dagen - utan plötsligt så var klockan bara halv 4 och det blev dags att åka till jobbet.
Skulle egentligen sluta redan 9 men eftersom vi hade så otroligt fullt upp med allt så lovade jag vara längre. 
Klockan var nog över tio när jag tog av mig förklädet. 
Väl hemma somnade jag nästan genast.. (Ok, klockan var 12 när ja ställde alarm till söndagen..)

Och idag vet ni vad jag har gjort, min rygg tyckte knappast om att mocka bajs men hur som haver. Gjort är gjort.

Imorgon börjar nya perioden - yay!
Oh but wait, jag har massor med fysik uppgifter ogjorda + prov på torsdag. 
Så det så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: