idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Gårdagen i bilder

Kategori: röda tråden

Fredagkvällen bestod av att vara chaufför åt mina två bröder och J. 
Skulle till foxmanni för att titta men den uråldrade ställen hade stängt redan 10. Så det blev att killarna skulle till pelimanni "på en", som slutade i flera vid pelimanni och så fortsatte resan till antero på några till.. Orkade inte vara där med alla fulla finnar som tyckte att jag var en sån "nätti tyttö" så vi åkte och sladdade lite, jätte kul med snö! 
Halv 3 orkade jag inte titta på mina bröder längre så jag lämnade dem dit och åkte hem och sov..
- -------------------- - ------------------ -
Lördagen: 

Mina två killar ute på promenad i vintervädret :) 
Sen iväg till kokkola för att handla mat, vin, smått o gott :)

Food time! Hade en katt som försökte smyga sig fram och snatta mat hela tiden och en hund som dreglade i knäet.. Smaklig måltid! 
Sötaste lill kissi :)

Sen blev det några glas vitt och en påse med parrots gott :)
Tills jag sedan somnade på soffan.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: