idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Cats on pants

Kategori: röda tråden

Lämnade hem idag, har haft sjuk rygg sedan slutet av förra vecka, och idag är den jättesjuk, hade svårt att sova inatt när det kändes som om det strålade i hela ryggen.. 
Jag kan inte minnas vad jag skulle ha gjort som skulle ha tagit på ryggen? Lyft något tungt? Frusit om ryggen? Sovit konstigt?  -ingen aning.
Och haha, är jätte sjuk i benmusklerna från innebandy! Så som jag sprang och hade mig, och annars gör inget. :D 
Och såklart magen, sjuk igen.

Vau vilken klagoblogg jag driver!
Har även fått leidon (!!) av skolan nu, som riktigt på riktigt. Jag är bara trött och sur hela tiden. Haha mera klagomål.
Här lite roligt och gulligt till er:

Så söta!

Kommentarer

  • Aidai säger:

    Tips vi såår rygg e ti int lämm å ligg! You go walking lady! :P :D Hä lååtä ball men söis eri. (Hitt råkar ja veta bara fö att ja i ett prov som int ja hadd läst till påstoo att om man har sååran rygg ska man ligg i sendä bigtime. Ehh? Tippasi mett va heilt åt rävä. Höhö.)
    Å så smörjer du ännu in mä tigerbalsam i massor! :)

    Svar: Jaaaa hä va jo bra ti veta, ska fa ut å ga nu mäsama! :D synd ba et ja e så lämi från innebandy spelasi et ja int naa sko vila gaa..! :D å hä e int så rolit åt ryddsi ti siti i skola daga lang å speciellt i bussn :s
    Ida Österbacka

    2013-11-07 | 15:22:17
    Bloggadress: http://mikida-aidai.blogspot.fi

Kommentera inlägget här: