idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Kex!

Kategori: mys

I går var vi i vasa hela dagen från skolan. Jag hade haft en tråkigt natt innan, fick absolut ingen sömn. Somnade där runt halv 4, så det blev ungefär 2,5h sömn åt mig och så 6 upp och hoppa och göra sig fin för dagen.
8 åkte bussen från kronoby till vasa.
Först var vi och lyssnade på något vid Academill, jag sov hela "föreläsningen", somnade direkt.. Sen fick vi äta där (jättebra skolmat!). 
Efter det åkte vi till novia social och hälsovård. Helt intressant.. Sedan åkte vi på en liten grupp till vasa scenkonst skolan, så jätte mysig och underbar skola! Där skulle jag vilja vara!

När vi äntligen kom hem var klockan 18.. Blev en lugn kväll med lite maria wern och te!

Idag är det onsdag, vilket är en bra dag.
Börjar 8, slutar 9. När jag slutade tog jag en omväg via jobbet för att se när jag ska jobba näst, hade ingen aning. 
Så jag drack en te kopp där och pratade lite med dem som var i jobb. När jag kom hem skrev jag 2 ps-prepkurs uppsatser.. Sen fixade jag lite och så fick jag tråkigt och bakade 3 plåtar kex med mörk- & vitchoklad och pistach nötter i.
Nu är jag jätte trött.
Imorgon har jag sista medicindagen av den 4 veckor långa medicin kuren som blev till 6 veckor med lite starkare kur och sen till 8 veckor lång kur.. 
Och har det hjälpt?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: