idaosterbacka.blogg.se

Röda tråden i mitt liv

Framtidens Ida

Kategori: Allmänt

Har spenderat största delen av dagen åt att fundera vart jag ska söka efter gymnasiet. Drömyrket kommer alltid förbli veterinär, men jag vet att oddsen för mig att komma så högt är no no.. Jag har inte vad som krävs till pappers.

Så nu har jag gjort massor med tester ikväll om yrken och sånt.. Blää.. Blir bara ännu mera stressad av sånthär.
Antar att jag ska ta och bli flygplansmekaniker och sen får alla skylla på mig när planer kraschar.. Opsy!


Kommentarer

  • Aidai säger:

    Måst bara kommenter fö ja önskar att naan sko ha sagt hitt åt mi tå ja sko völi utbildning. Mitt tips e ti kör på hä som du er intressera åv! Hopp int åpåå naa bara fö att aadä far tii eldä "hä finns jobb i framtiden" fö tå tsänns hela studietiden bara som pest å plåga. (Jag studerar liksom ti sjuksköterska och er INT alls säker på att ja vill jobb mä hitt i framtiden..kul liksom..Sko ja ha vååga sats å bara go for it sko ja fömodligen reij ha viri personlig tränare å dietist (drömmen min)..men näh, int hä naa..) Så go for it girl! Magkänslan å drömmar ska man hald hårt i! :) Lycka till! :)

    Svar: Jo altså di haldä heila tid på ba et "tjaa et ha du skåda om i fins na arbejti inom hä?" Å tokode. Män hä tsäns som et ända ja e intressera åv e djurläkar å mä min bitygä kombä ja int tij fö ja kan int varken fysik eldä kemi! :D
    Ida Österbacka

    2013-12-04 | 18:26:27
    Bloggadress: http://mikida-aidai.blogspot.fi

Kommentera inlägget här: